2012.02.05.
12:19

Írta: MagánTanár

Linkkatalógus...elfáradtam.

Egyik kis tanítványom, a "sajtkukac", szokta mindig mondani: "Elfáradtam". De ezt olyan nagy sóhajjal, és kimerültséggel tudja, mintha egy kúpert( 2000 métert) futott volna. Közben éppen hogy elkezdtük az órát, eltelt 5 perc (na jó lehet, hogy hét), de ő már "elfáradt". :)))Szegényként nagyon megsajnálom, de végig kell nyomni azt a maradék 80-85 percet tanulással...

Na most én is mondom, hogy: "Elfáradtam".Gondoltam új blogomat népszerűsítem egy kicsit. Gyorsan beírtam a "linkkatalógust" a GOOGLEba, jó sokat ki is dobott, de 80%-nál regisztrálni kell, emailt kell várni, a másik, hogy egy csomó nem magyar nyelvű, aztán nehezen is találom fel magam, nem látom, hol van az, hogy: LINK AJÁNLÓ, úgyhogy 3 link feladása és ajánlása után kijelentem: Elfáradtam, aki olvassa olvassa, aki nem, nem. :( Pedig bírnám, ha sokan olvasnák, de....tudom, meg kell szenvedni a dolgokért. Majd máskor megszenvedek. :D;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magantanaros.blog.hu/api/trackback/id/tr864067677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása